tisdag 19 augusti 2008

Övning ger färdighet!


Japp i måndags började jag i skolan, allt gick fint till första dagen, vi körde presentationer och delningar om dagens intryck och upplevelser. Haha jag träffade på en snubbe där som går i samma klass som mej, som jag var ihop med när jag var typ elva år! Var helt fucked -up på kvällen, trött som en åsna!
inte nog med det sover jag skiiit kasst eftersom jag är livrädd för att försova mej, så jag vaknar typ varje timma och glor på klockan... Imorse vaknade jag 06.00 och var skit pigg, drack te och åt smörgås och kollade på tv i lugnet.. Gjorde mej klar och traskade ner till tåget...
Idag var en bra dag i skolan, vi började dagen med delning, fikade sen var det dags för att paras ihop två och två för att intervjua varandra om vårt liv.

Jag parades ihop med en trevlig kvinna och intervjun gick strålande bra!
När man hade gjort det var det dags att samlas i ringen och låta motparten berätta om den andres liv inför gruppen, när man hade gjort det gav man varandra feedback! Denna process tar tid och jag ska göra min del imorgon! Jo jag är lite skitis, tycker det är obehagligt och jävligt skrämmande att sitta i centrum och att alla har fokus på en... Men träning ger färdighet!

Utbildningen känns skit bra hittills och det kommer vara en resa för mitt inre och yttre!
Jag rekommenderar alla som är intresserade att söka denna utbildning, lärarna är fantastiskt underbara och gruppen likså! Jag är glad, och känner ett välbefinnande!

Kärlek och Respekt!

5 kommentarer:

LaZandrita sa...

Gumman, det där låte ju skit skoj och du kommer att klara det galant!!
Exakt, övning ger färdighet...
Men ibland vill man ju bara kunna allt på en gång...men det funkar ju inte riktigt så...

Anonym sa...

Vad härligt att du har fått en bra start! Det där kommer att gå jättebra =)
Abrazos

Caroline sa...

Gumman.. Jag är så STOLT över dig för att du har påbörjat din resa!

Önskar att jag också var redo, men det får ta den tid det tar för mig!

Gå före du, så följer jag efter!

Puss och lycka till i skolan imorgon!

La Linda Love sa...

den där äckliga svarting som jämt glor på mig, du vet vem de är, snusken....lycka till i skolan min älskling, jag är så stolt över dig!!!

Kroppsligt Välbefinnande sa...

vad kul gumman. Det där är verkligen din grej! Det kommer gå galant! Stor lycka till kraaaaaaaamar