söndag 31 augusti 2008

Mina syskon och jag som små..

Marco, jag och Cristian som lämnade oss i sjukdom
Älskar det här fotot...


Ramón i Chile


Marco & Cristian I Chile


Marco, jag och Cristian i Chile


Rodrigo & Maria Chile 1987


Jag, Marco, Rodrigo & Ramón Chile 1987


Rodrigo 1985


Ramón, Marco & jag Chile 1987

Bilder på mej och mina syskon när vi var små, vissa tagna innan vi flyttade till Sverige
Men alla är tagna i Chile
Tänker ofta på hur det hade varit att ha Cristian kvar i livet...
Glad att jag har min familj...
Kärlek till er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka mysiga bilder. Ibland kan jag tycka att det är så sorgligt att titta på gammla bilder.. fråga mig inte varför men jag tycker det.

Anonym sa...

Jag vet inte vad jag ska säga, fint att ha minnerna kvar av din bror som gått bort. Så länge minnet finns kvar finns ens nära kvar också.
Jättefina bilder Karem!