fredag 29 augusti 2008

Shoppingen för denna dag!

Mina snygga sköna jeans från Gina


Sköna och fina tights från Gina


Mys-tröja-tunika från H&M

Japp detta blev min shopping för denna dag, tiden gick så snabbt och jag hann inte gå så mycket som jag ville idag!
Middagen kallade, men jag tänkte att jag gör en ride på söndag om jag orkar! Har beställt skor via nätet idag och hoppas att dom kommer till veckan!
Jacka hann jag inte ens testa eller leta efter!
Men jag är nöjd med det jag fick med mej hem idag!
Ska börja simma till veckan, så jag måste köpa ett simkort för ett år framåt:-)
Imorgon blir det skurre med hela familjen!
Present till broder köpte vi oxå idag! Hoppas han blir nöjd!
Puss

5 kommentarer:

Kroppsligt Välbefinnande sa...

Chilenita: Du är klok som en bok.. Minns du att vi pratade mkt om kärlek och relationer sist? Då sa du ett par kloka ord till mig och jag vet att du har rätt kring många av punkterna som du tog upp med mig. Så ja sanningen i det du sa.

Men som du säger så har jag alltid kört mitt eget race på gott och ont :))

Puss gumman längtar efter att träffas snart pusssssss

Kroppsligt Välbefinnande sa...

ps snygga jeans!

Caroline sa...

Sjyst huvtröja... Den måste du ha "hookat" upp efter jag avbröt shopping-rundan, med sjukt hög feber!

Hoppas du får en tok-trevlig lördag!

Puss, puss!

LaZandrita sa...

Fiiina inköp gumman! Nästa helg smäller det...

Kroppsligt Välbefinnande sa...

Läängtar så mkt till den 6!

Pussssssssssssss

ps jag har skrivit svar på din kommentar på min blogg

puss