fredag 8 augusti 2008

CITYFEST!



Igår bestämde vi oss för att dra ner och ta en öl på Cityfesten som var i full håll-i-gång, det var jag, Linda, Tim som var där med andra trevliga människor. Vi hamnade på Lam´s Terass, där var det fullt ös med trubadurer som röjde som tokar och så vi som härjade och livade upp stäminingen. Allt var som det skulle... vi beslutade oss för att dra ner till Slicken men tyvärr blev den visiten kortvarig pga en händelse som gjorde att vi var tvungna att dra! Vi hamnde hos Linda och satt där och drack te till 03.00 inatt!
Tack och lov löste sej allt och vi kunde alla sova gott!


Här är Jag och Tim som poserar medans Linda och carro röjer upp dansgolvet!


4 kommentarer:

Caroline sa...

Men hallå... KOTTEN DÅ! Du nämnde inte Kotten...

Vår kära Kotte som tyvärr lämnade detta jordeliv alldeles för tidigt på grund av en hjärtattack.

R.I.P Kotten

Vi kommer alltid att minnas dig, för den underbart taggiga varelse som du var!

Chilenita sa...

hahah jag vet jag nämnde inte kotten, men han finns förevigt i våra hjärtan!

LaZandrita sa...

Ååååhh, vilka fina bilder och jag önskade verkligen att jag vore där med er mycket oftare...

Fredrik A. Renstrom sa...

Vem är/var kotten?

Fina bilder... :-)