lördag 23 augusti 2008

Familjekväll med mys och skratt!

Martis!

Ikväll kom Marta till oss här på besök, så vid fyra tiden klampade mannens mamma och bröder in med persisk god mat i famnen medtagen, vi åkte till affären och handla. När vi kom hem
tillagades en riktigt stor skål med couscous sallad med vitlöksdressing till. Mannen hämtade Martis på stationen och vi satte och och käkade vid bordet. Som vanligt hade vi massor att prata om, skratta om och berätta om, det blir alltid så när vi ses att alla pratar i munnen på varandra för alla vill hinna säga och kommentera sitt!
Efter middagen dukades det fram godsaker som, godis, chips, nötter, körsbär och te såklart, här åts det och knäktes nötter fram till sent under vårt trevliga samtal!
Kvällen har vart super trevlig och det är den alltid tillsammans med familjen nära!
Älskar denna familj ofantligt mycket!

Nu blev familjen hemskjutsad, men imorgon klampar jag och manne hem till dem för att fortsätta trevligheterna. Martis fyller ju 25år imorgon!

**GRATTIS GUMMAN!**
PUSS PUSS

6 kommentarer:

Caroline sa...

Lät som en jättemysig kväll... Det är du värd, gumman!

Puss och massa kärlek!

Anonym sa...

Tack gumman för en underbar kväll! Länge sedan jag hade en sådan fantastiskt mysig kväll fullt med skratt :) Vi fixade ju fin fina räknare *skratt*

Tänkte du på en sak? Hur pigg jag var för en gång skull. Brukar ju annars lägga mig i eran soffa och sova *skratt* dom tiderna är över. Äntligen är jag gammla M igen :)

Tack för att ni finns SAKNAT er mycket. STORA KRAMAR

Kroppsligt Välbefinnande sa...

Se till att vakna snart!!! hihihi.. era sömntutur

Anonym sa...

roligt att ni hade en mysig kväll!!

Anonym sa...

Du är alltid lika trevlig och mysig! :-)

Tack för dina kommentarer hos mig!

kram

Fredrik

LaZandrita sa...

Åh vad mysigt!!! Vill oxå ha persisk mat serverad ;)

Ta hand om Marta på sin 25-årsdag...själv så söp jag ner mig och blev utslängd sist av alla på Goya på min 25-årsdag....(för att jag satt och grinade för att det var tragiskt att fylla 25...)

KÄRLEK!