fredag 22 augusti 2008

När jag skriver detta inlägg känner jag mej varm inombords...

Sammat tid vaknar jag, samma tid kliver jag på tåget,samma tid är jag framme på skolan och exakt samma tid åker jag med tåget hem varje dag!

Dagen börjar med delning och jag känner att det faktiskt börjar kännas mer och mer bekvämt inom mej att dela med mej av mej själv. Känner att jag fångar upp mycket information som i virrvarr spelas upp i mitt sinne, kastas omkring inom mej, ger mej klarheter, förvirrar mej och öppnar upp!

Jag känner tacksamhet till mina vänner som lyssar på det jag vill delge, backar upp mej och ger mej stöd i denna resa som jag påbörjat! Ni är guldvärda små hjärtan! Er räknar jag med -Alltid! Räkna Alltid mej mej ni oxå!

Annars mår jag bra, hattar i vissa tankar men vill inte lägga ner för mycket fokus i det och hamna utanför allt annat, jag vet att tiden kommer ge mej rättvisa om det jag behöver ta reda på och känna efter....

När jag skriver detta inlägg känner jag mej varm inombords, den känsla som jag kan känna tillsammans med min nya klass då vi sitter i grupp och delar, känner mej lycklig över att jag kom in på denna utbildning!

Imorgon har vi självstudier och jag har ett brev jag ska skriva i uppgift!
Tänkte även gå till mina gamla arbetsplats och hälsa på en sväng imorgon!

Så nu tänkte jag natta för jag är trött!

Puss med kärlek!

3 kommentarer:

Caroline sa...

Ett av dina "små hjärtan" svär dig härmed evig trohet i vår vänskaps-relation!

Puss på dig, knasboll!

LaZandrita sa...

Vilken häääärlig känsla du känner! Försök att stanna där gumman. Delning är toppen på en massa olika sätt.
Vatas Locas 4-ever!

La Linda Love sa...

Älskar dig och är sååå otroligt jävlastoltöver dig min ängel..i"ll be back sooon....puss yalla