lördag 9 augusti 2008

BRÖLOPPET MAN ALLTID KOMMER ATT MINNAS!


Vackraste brudparet~Jacob och Maria


Alla snygga tjejer på bröllopet!


Bröllopstårtan


Vigsel cermonin


Brudnäbben~Ammelie


Jag i bilen, på väg till bröllopet, här var jag super nervig...


Cermonin var otroligt grym, Maria och Jacob har fixat ett gudomligt, vackert, roligt och kärt bröllop man alltid kommer att minnas med kärlek!
Tårar efter tårar, men endast av lycka och glädje för deras skull!
Dom var så vackra tillsammans idag och dom har gjort denna dag oförglömlig för mej och för ossa alla.

Maria~Jacob
Jag älskar er alltid!
Tusen tack för äran att få dela denna dag med er, att jag fick vara din brudtärna älskade vän!
*PUSS*

3 kommentarer:

Kroppsligt Välbefinnande sa...

GRYMT!!!

LaZandrita sa...

Vilket tårfyllt och vackert och roligt och galet bröllop, bästa någonsin och den starkaste kärleken någonsin och de finaste tärnorna någonsin!!

Allt var underbart, ni e underbara! Älskar er!

Anonym sa...

Vad fint allt ser ut =) Vad glad jag är för deras skull, finns inget vackrare än kärlek.
Såg er i tidningen idag vad fina ni var allihopa, verkar ha blivit väldigt lyckat! =)
Kramen