tisdag 26 augusti 2008

Längtar till den 6 september!


**KäRleK**

Idag är det tisdag och dagen har varit bra, man hamnar i en sinnesstäming i skolan, men det är oxå skönt att kunna gå därifrån och komma hem och bara vara.
Mannen hämtade upp mej från tåget sen bar det iväg att göra våra stora månadsinköp, här har vi fyllt både kyl och frys! Skönt att ha det avklarat. Har hunnit med att prata med några vänner i luren oxå, duschat och käkat lite.
Nu bara väntar jag in "S0 You Think You Can Dance" !


Iallafall längtar jag tills den 6/9 då jävlar kommer Gävle att braka samman, för då är PC i full gång och i sexiga utstyrslar!
Tjejer längtar tills vi ses och ska göra en oförglömlig kväll lång!
Så håll i hatten allihop!
Snart tar vi över-som vanligt;-)

3 kommentarer:

Kroppsligt Välbefinnande sa...

Jag längtar Karem! Ska bli såååå kul! Har köpt en ny kläning ;) kort kort ... blir riktigt skoj! Sen undrar jag Do u belive it now? Om du förstår vad jag syftar på ?.. En till sak.. jag har verkligen tänkt igenom det du sa i helgen och det ligger mkt i det du säger...
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamm

LaZandrita sa...

Vi regerar oavsett vart vi befinner oss och så fan e lixom läget!! Bra att MarryCarry har köpte en kort slampklänning, det kommer hon ha användning för :)
Saknar dej darling och längtar tills vi ses, fan vilka fina bilder på dej!!

Caroline sa...

Ska bli askul med festen den 6/9! Men du kommer vara fett saknad redan på lördag i Sthlm... =(

Hoppas du får en bra skoldag idag, själv ska jag bädda ner mig och försöka bli av med min jävla förkylning!

Pussen!