måndag 4 augusti 2008

Tärna

På fredag gifter sej en av mina bästa vänner Maria med sin Jacob. Dom har varit ett par i 14år och har gått igenom eld och vatten, deras kärlek har klarat sådat många inte skulle klara av... Eller ens skulle ge en chans... Jag beundrar deras kärlek till varandra och är så lycklig för deras skull! Jag är en av dom som blivit vald att stå som tärna på deras bröllop och känner mej enormt hedrad över det, allt känns så spännande inom mej! Maria och Jacob kommer att ha ett bröllop att minnas livet ut, alla nära och kära ska dela denna stund, dag och ögonblick med dom. Jag längtar så mycket tills på fredag, undra då hur mycket dom längtar! Jag återkommer mer om deras dag längre fram!

På bilden här ser ni skorna jag och Linda ska ha till våra fina klänningar.

All kärlek till er mina vänner Maria och Jacob

2 kommentarer:

LaZandrita sa...

Ja deras kärlek är unik och vi är nog alla glada över att deras 14 åriga förhållande fick ett lyckligt "slut", men än är ju inte deras liv slut men du förstår vad jag menar...
Det e klart att du e tärna, så e det bara lixom. Ni kommer att va jätte fina och jag å Carro kommer att sitta och gråta...
Ses snart!!!!!!!!!!!!!

Puss å kärlek till dig min vän!

Anonym sa...

Vad spännande, tänk att kärlek kan vara så fint =)
Jag har sett repotage om dom i tidningen. Lycka till Karem det där kommer ju att gå galant!

Jag ska med på bröllop med min pojkvän fast dagen efter er.

Kramen