söndag 10 augusti 2008

Party on the Slick!

Idag vaknade jag och mannen av att Zandra ringede och väckte oss vid 11.30, jag flög upp in i duschen, vi skulle ses vid ett... Som vanligt förstod jag att ett skulle bli två.... Vi träffade upp Zandra och Peter vid 14 tiden på Wok Café för en lunch! Efter ett tag kom Linda, Tim, Andrea och Carro oxå dit och gjorde oss sällis!

Sen åkte Z och P hem till storstaden:-(

Jag och mannen gick hemåt, för hemma väntade bror och tjejen hans, vi skulle fixa till oss inför kvällens party hos Daniel som senare ledde oss ut till slicken, kvällen var jävligt rolig, det blev mycket dans och skoj! Mannen gick hem före mej, här hemma ligger han invirad med en trasa kring sitt huvud eftersom han har enorm skall-värk! Jag bloggar och dricker te... Jag gick hem innan krogen stängde men fastnade utanför min ytterport med en polis, vi satt här ute över en timma och snackade en massa gamla minnen.... Trevligt! Har precis mumsat i mej två goda knäckebröd -mackor med salami, gurka och aromat krydda! Helst av allt vill jag ha ett fett maxmål!!!!!

Kanske lika bra att slagga nu, va fan jag sover annars bort hela dan imorn! Synd att mina PC-girls inte va med mej ikväll!
Nää va fan nu tackar jag för mig! Fan va kul det var att du var ute ikväll Helena B! Puss pårej!

Sov gott alla gobitar!

Puss och kärlek!

1 kommentar:

LaZandrita sa...

Jag går efter Panamanska tider! Basta!
Ja, PC ladies skulle gjort succe igår på the dancefloor :)
Jag skall tala om för dig att det e alltid lika tråkigt för mig att lämna er när jag åker hem :(
Love u my Chilenita Vata!