torsdag 28 augusti 2008

Shopping glädje

Japp imorgon har jag självstudier och ska vakna redan 08.00 för att göra mej klar och traska till mitt f.d arbete, ska hälsa på där och dricka lite kaffe med mina f.d kollegor, kramas med barnen och bara ha det lite myspys. Sen ska jag möta upp vänner på stan och jag ska faktiskt shoppa lite grejer inför höst och vinter!

Ser verkligen fram emot detta,älskar att shoppa och jag hoppas jag hittar det jag vill ha: Stövlar, jacka, jeans, tunikor och smink!

Sen så tar vi en fika på det oxå trevligt!

Imorgon är jag och mannen hembjudna på middag hos hans familj, sen på lördag så åker vi till min familj och firar min bror, ska äta gott och ha familjehelg! MysPys när alla är samlade!

Sen på lördag natt kommer min lovley Linda hem, det ska bli kul att höra hennes och arabens bravader från Turkiet! Dom kommer vara helt jävla chokladbruna! Fy skäms va fuskigt!

Hade vart så nice att åka me dej till BigCity Carro men men andra planer...

Kärlek till er!

2 kommentarer:

LaZandrita sa...

Jag vill oxå gå på la familia middag!!! På iranskt/chilenskt vis!
Jag e lite onykter nu så vi hörs i morgon...

SOLARIUM is the shiiiiet!

Anonym sa...

Mysigt att träffas med familjen =)

Kul att shoppa!!! =)
have fun
Kramen