torsdag 14 augusti 2008

Man kan inte ha annat än trevligt med sina vänner!

Denna söta krabat Shakira följde med oss på tjej-lunch idag!



Jag och Carro gjorde stan idag!


Jag och mitt gudbarn Andrea i bilen

Jag vaknade tolv idag, det blev en luch träff med brudarna på Brända-Bocken
Sen svirade jag och Carro runt på stan och shoppade fast vi inte hade råd, satte oss och tog en kaffe när himlen öppnade sej, satt där och snackade med en snubbe som talade om det ena och det andra, vi fick oss ett gott skratt!
Carro stannade och pratade med allt och alla och jag hakade på.
Sen hämtade fartdåren( Linda) upp oss och vi drog driven på max sen vidare hem till henne och käkade, jag nattade sessan sen satt vi och hade debatter om det ena o det tredje. Jag och Linda knäckte pumpafrön för vårt lustförhöjande;-) Medans Carro satt i luren och vi slängde in nån kommentar från höger o vänster!
Kl hann bli 00.00 och jag och Carro beslutade oss för att traska hem i nattens sken. På vägen mötte vi hennes släkting som med cameran i högsta hugg fotade stolpar, burkar, kyrkor, vatten mm. Så jag och Carro beslutade oss för att följa hans grej och plockade fram våra mobiler och började fota byggnader.
Där tog det roliga slut för sen kom Mr konstapel och stoppade oss!
Dagen har varit lång och trevlig!
Man kan inte ha annat än trevligt med sina vänner!
*PUSS*

5 kommentarer:

Caroline sa...

Haha! Ja, vad ska man säga... Vilken dag! Vi borde nästa ta betalt för att folk ska få delta i vår "turné" genom livet!

Puss på dig, min kära medbrottsling!

Skönt att vi slapp "taket" inatt!

LaZandrita sa...

Mina galna brudar, fan att vi inte bor i samma stad!
Konstapel Kuk var väl inte på sitt bästa humör antar jag ;)

KÄRLEK!

Kroppsligt Välbefinnande sa...

:)

mysigt ni verkar haft det!

Pusssssssss

Fredrik A. Renstrom sa...

Härligt att du hade kul! :-)

Blir det några fler bilder...?

Knisse sa...

Jo skogstokig blirman ju till en början, tills man kommer på att det är helt meningslöst.. :)
Nu är jag mest bara irriterad och abstinent..

Tack för det ang götet..