onsdag 13 augusti 2008

Fixas hit och fixa dit...

Ja dagarna flyger iväg, sommaren är i slutstampen... På måndag börjar jag i skolan kl 13 i Falun, det ska bli otroligt spännande att träffa lärare och klasskamrater man ska dela livet med i två år framåt! Men det är oxå nervöst!

Det är papper som ska fixas, tågkort som ska köpas, ansökning för CSN och tusen andra saker som ska fixas känns det som... Jag har en lista jag ska slutföra imorgon.

Jag vill ju oxå hinna med att njuta av den lilla tid som återstår, träffa mina älskade vänner som jag inte kommer att ha så mycket tid för under skoltiden. Imorgon ska vi ses några tjejer på stan ta en lunch och ha det jävligt trevligt, prata om vår planerade fest med typ 30brudar som sker i september månad! Ska bli skit kul!

Ja livet är inte en dans på rosor, man är vuxen och har ansvar att ta, tider att passa och andra planeringar....

Inte kan jag sova nu heller, jag va så grymt trött nu på kvällen att jag sov i en timma, men vafan jag tar mej upp imorgon ändå!

Nu ska jag glo på nätet ett tag!

Sleep well!

Love K

4 kommentarer:

Fredrik A. Renstrom sa...

Bloggsvar:

Allt är bra med mig... :-)

Har börjat jobba efter semestern. Dax att den rätta kvinnan, snart också hittar mig.

Kanske någon du känner? ;-)

LaZandrita sa...

Chilenita, allt kommer att gå fint fint för dig med skolan!
Jag vill oxå käka lunch med er.... :(

Anonym sa...

Va roligt att börja plugga Karem! Vad är det du ska plugga?
Spännande spännande! =)

Kroppsligt Välbefinnande sa...

lycka till med skolan och allt, det kommer bli gryyyyymt