lördag 2 augusti 2008

SHOPPING IGEN!


Idag tog jag mej ner på stan för att köpa present till brorsans son Antonio som fyller 7år imorgon, men jag hann givetvis in och shoppa lite till mej själv oxå, vilket inte alls var planerat att bli av! Det blev denna stora, snygga svarta väska, mascara, foundation och läppglans! Jag köpte även en snygg trekvartsärmad svart skjorta!
Den får ni se på bild imorgon!

För övrigt har dagen vart bra, vi åkte ut till Bönan en sväng för att sola oss, men tyvärr försvann både sol och värme in bland molnen. Det är bara att inse att hösten står bakom våra knutar och lurar... Senare på kvällen drog jag och mannen hem till hans mamma för hans bror, sambo och lillen deras kom på besök. Vi käkade pizza, och umgicks! En trevlig kväll, nu är jag helt slut och funderar starkt på att nanna gött!

SoV GoTT AllA GoA KäRa!

ChiLeNiTa

9 kommentarer:

Caroline sa...

Javisst, nu har man varit lite kulturell på fredagen! Jättetrevligt, förutom att det i stort sett var nån form av grönsak i varje maträtt. Och du vet ju vad jag tycker om det! Haha! Som tur var fanns det Brownies, jag valde självklart dem utan valnötter. Nöten är alldeles för nära besläktad med grönsaken om du frågar mig! Puss!

LaZandrita sa...

Bra jobbat, jag har såklart oxå stirrat på den den där väskan men har glömt bort vart jag har sett den. Har för mig att det e typ Åhlens eller Wedins va?

Idag skall vi på shoppingtur, ska hjälpa P och leta kläder tills på fredag.. Då ses vi, skall bli kul!

Kram
Z

Anonym sa...

Cilken snygg väska älskar stora väskor eller jag älskar väskor!
Måste också köpa ny mascara vill byta märke men vet inte alls funderar på yves saint laurent får se.
Kram

Kroppsligt Välbefinnande sa...

hej gumman! Hoppas ni hade kul.. fi fina grejer du köpt! pussssssss

LaZandrita sa...

Blogga kvinna BLOGGA!

Anonym sa...

Hej raring
Sirany här ifrån AB Bloggen

Hoppas att allt är bra, Hoppas också att du har det skönt isommar.
Måste bara säga att du köpte en snygg väska

Kram sirany

La Linda Love sa...

hej pullan, köpte den på gina igår i shopping kaoset...ring när du vaknar..pusss

Kroppsligt Välbefinnande sa...

ha ha.. ja kan du fatta! Det var ju helt grymt! Helt ärligt trodde jag skulle dö utan att få uppleva det! jjippi.. i am happy.. Två gånger dessutom :)

Det var som du sa ! GRYMT!!

pusssssssssssssssss

Chilenita sa...

Sirany: va kul att du hittade hit! Glad jag blir!!!

Kramis pårej!