måndag 4 augusti 2008

Mörkret har fallit över staden...

Sitter här i natten och tänkte mysa i min ensamhet, mannen började jobba idag men jag har lite ledighet kvar...

Sommaren har gått så fort och man kan inte säga att den har gett oss tillräckligt många varma sköna dar, ute känns det som höst idag, det regnar och blåser och mörkret har fallit över staden...
Om två veckor börjar jag i skolan, känns som om det är mycket jag lär fixa tills dess, bara väntar in info om tider osv. Börjar kännas nervöst i magen, har förväntningar, rädslor men känner samtidigt en inre längtan och nyfikenhet! Jag ser denna utbildning som en utmaning för mej själv och jag vill detta nu, har aldrig velat det mer än nu! Tror jag är på väg in i en ny fas i mitt liv!

Jag ber till gudarna att ni ska fixa sol och härligt väder tills på fredag, då är det bröllop! Så GUD låt denna dag bli solig!!!

Amen!

3 kommentarer:

LaZandrita sa...

Vi ber alla till gud att det blir sol på fredag! Du kommer att klara skolan galant stumpan...

Fredrik A. Renstrom sa...

Så glad att jag blivit inbjuden att besöka din nya blogg... :-)

Vill gärna säga att du är precis så vacker som jag föreställt mig, men varför så sorgsna ögon?

Kram

Caroline sa...

Gumman... Tycker du är så modig som ska bege dig i väg på den resa som du ska göra med dig själv. Det är ett stort steg att börja studera, men att dessutom börja på en utbildning som förmodligen kommer att vända upp och ner på ditt känsloliv under en period, är ÄNNU modigare! Önskar dig verkligen all lycka, det är du värd! Största kramen!