tisdag 21 oktober 2008

Sorry!!!!

Jag har blivit kass på att uppdatera min blogg, men skolan tar sin tid, man e hemma sent då ska det simmas, fixa matlåda ( om jag orkar och kommer på ngt att göra till mat) Se på tv och bara vara lite innan man ska dyka ner till kojs...

Har bilder sen helgens roliga galenskap att lägga ut! Men jag måste ladda över dom bilderna på datan först! Nu går jag bara i skolan i 2 dar till sen e jag ledig i 9 dagar.. Jag ska ha höstlov! Fatta den! Ska bli underbart!

Nu ska jag ta en cigg och en kopp te.. Sen dyker jag ner och läser min bok som e så grymmisch bra Kvinnor som älskar för mycket....

Sov gott alla underbara!

All my Love

3 kommentarer:

Anonym sa...

Upptagen kvinna! Förstår att det ska bli skönt me lov. Snart ska vi ut på GALEJ =) =) =)
Stressa inte för mycket nu bönan!
Kram

LaZandrita sa...

JAg sträcker ut min hand, mitt liv e oxå GALET tempo just nu och så kommerdet att förbli ett tag till men jag älskar dig ändå min vän!

LaZandrita sa...

Man känner ju en hel del Kvinnor som älskar för mycket..