måndag 13 oktober 2008

CRIME MEDICINE!


Läs!!!! (om du kan se)

I morse på tåget på väg till skolan sitter jag i min stillhet och läser METRO som vanligt, då jag hittar denna annons från WWW.CRIMEMEDICINE.COM
Här kan du som vill köpa medicin billigt, effektiv och utan recept vända dej och få allt från smärtlindrande till amfetamin!
Medicinen kanske inte alltid innehåller det du tror, men ibland får man chansa lite för att få ett riktigt lågt pris!
Jag förstod att detta var en annons som ville få oss att förstå att detta verkligen sker i verkligeheten
men baksidan är en annan!
Jag besökte sidan för att undersöka
Där får man följa en video som berättar vad som sker bakom fasaden av illegal tablett försäljning och tillverkning!
Detta tycker jag är skrämmande sjukt!
Idag kan du få tag på allt via nätet, hur jävla enkelt som helst!
Se detta!!!!!


5 kommentarer:

Caroline sa...

Haha! Jag skratta så jag fick ont i magen av texten i reklamen!

Tack för det, gumman!

Det var riktigt skönt att få skratta ordentligt!

Puss och kram!

Anonym sa...

Usch va läskigt! =O

Angeslick sa...

Jaa sbolut de kan jag hålla med dej om =)

Joo de var en rolig film kan absolut rekommendera att gå på den med småfolket =)

Jaa usch de är ju helt sjukt att man kan fixa allt möjligt över nätet!

Kraamizzar

LaZandrita sa...

SHit asså, jag såg den där reklamen på tv nyligen, jag fattade fan nada och var tvungen att gnugga ögon och öron. Helt sjukt!

Anonym sa...

jag såg denna, helt jävla sjukt, slog upp min lokal tidning i sthlm o såg detta... sjukt....

kram Jenny Love ;)