torsdag 9 oktober 2008

I´m back

Japp nu är jag här igen, jag har inte haft tiden att vara här pga olika anledningar. Jag har varit på mitt första processpass med klassen och det var tre dagar av inre ro ute i vacker natur och stillhet. Många tankar kom och gick,många kom och stannade oxå, många tårar tog sin plats och mycket skratt förlöste mej inombords. Jag hade kunnat stanna där en vecka och bara fortsatt processa.. Har kört yoga övningar varje morgon och det var helt underbart! Igår somnade jag halv åtta på kvällen och sov till 10.00 idag....

Men nu är jag hemma igen och dagarna går på som vanligt, mycket tankar finns inom mej på en och samma gång. Men jag kan hantera dom!

Idag har jag vart med mina underbara vänner och fikat och bara varit, dom är underbara och jag är glad att dom är mina vänner! Nu sitter jag hemma och bara softar i min ensamhet ska sätt mej ner och skriva om mitt processpass, se på Desperate houswives, dricka te och bara mysa av min ledighet.

Jag ska bara vara....

All kärlek till er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du haft det bra!

kram

La Linda Love sa...

underbart att ha dej hemma..ses i morgon..puss

Angeslick sa...

Joo de har du helt rätt i!

Jag mår bara fint, hoppas du mår lika bra?!
Några mysiga planer fö helgen kanske?

Hoppas du får en fin en iaf =)

Kraamizzar

LaZandrita sa...

jag gillar det du skriver chilenita, du skriver mycket bra och ärligt! Saknar dig och när jag ser dig skall du få en lång och varm kram av mig, jag tror att du behöver lite värme just nu... Amore!