lördag 11 oktober 2008

Beordrad medgång- Ut på tok!

Jag och Carro

Prydligt och snyggt i Carros hyllor

Igår skulle kvällen vara lika lugn som dagen, men på MSN blev jag beådrad att följa min kära vän ut på galej!
Så jag studsade i mina kläder efter ett avtal om att jag först skulle få se klart på Idol.
Jag blev hämtad att två hemliga *agenter* och släppt hos Carro, därifrån begav vi oss till Interpool för att lira en match biljard och jag drack en bira och carro sin vanliga drink-Cola
Som sagt så fick vi plötsligt smak på att göra entré på slicken en sväng, och det gjorde vi oxå. Där kan man säga att vi hade en trevlig stund och det slutade med att kofot följde mej hem och sov sött i min soffa!
Man har fan jävligt kul med trevligt sällskap och för att inte tala om att ta en spontankväll;-)
Carro go girl!
U can move tha ass

6 kommentarer:

Caroline sa...

Ahhhhhhh... Gumman!

Min kära vapen-dragare... Fy fan, vad bra att du fanns vid min sida i fredags... Annars vet jag inte hur det hade slutat!

Du är guld värd, min chilenska pärla!

Puss och MASSOR av kärlek!

Anonym sa...

Hoppas att du hade det kul, det är du värd.

Anonym sa...

klart man har blogg:D har jhu alla människor nu för tiden;D du med märker jag:D kram

LaZandrita sa...

Tänk om jag oxå kunde va med på lite spontankvällar! Bra att ni representerar i Gääääävle!
Du ska med mig på nästa urspårade latinokväll, BASTA!

Besitos!

Anonym sa...

Spontana kvällar kan bli dom bästa ibland, kul att ni hade så roligt =)

Angeslick sa...

Låter verkligen som ni haft en kalas kväll, kul!! =)
Var de nå folk ute då??

Puss å kramizzar