torsdag 30 oktober 2008

Löftet sprack

Nya snygga och sköna underkläder från H&M

Jag och Linda tokmätta på Tennstopet
Där vi typ rev haket idag av trötthet

Carro i soffläge och lika trött hon me...

Idag skulle jag verkligen INTE ner på stan bestämde jag mej för igår eftersom jag bara gör av me en massa pengar!
Men det löftet sprack lika snabbt som jag vaknade idag, jag traskade ner och mötte upp Carro vi yra på stan till 18.00 idag!
Hann med att träffa upp Linda och tillsammans käkade vi en middag ihop på Tennstopet, som vanligt blev det en massa asgarv och tokerier innan vi trampade ut därifrån och ut på stan igen!
Kylan e vidrig nu dessutom och det blev snabba steg hem för mej och Carro tog sin buss!
Nu på kvällen kom Rebecca hit härja en stund, jag försökte mej på symaskinen men jag och den blev osams!
Imorgon har jag iallafall tagit beslutet om att jag ska ligga i sängen och sova ut, ingen klocka ska får väcka mej!
Natti Natti my Loves!


4 kommentarer:

Caroline sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Caroline sa...

Hahaha.. Bryter ihop, JAG ORKAR INGET MER!

Hahaha... Jag har flippat, bara skrattar hela tiden!

SÅÅÅ JÄVLA TRÖTT!

LaZandrita sa...

Snygga underkläder guapa! Du kommer att vara mucho sexiii i dem, han har tur din karl! I morgon får jag mysa med er...lääängtar! Tack för vår telefonkonferens i dag...UNDERBART!

Anonym sa...

småtjejer:D när ska ni växa upp?:D