fredag 3 oktober 2008

Äntligen helg!

Min söta muslim;-)

Fredags middag

Hela veckan har gått snabbt, men den har varit händelserik på många sätt..
I skolan händer mycket med mej och mitt inre, jag hinner inte med och omedvetet öppnar jag upp portar till det förflutna.
Jag har svårt för att gråta och spänner hela min kropp för att förhindra tårarna, Gråten sätter sina spår i mina muskler och jag har haft sjukt ont i hela kroppen...
Igår brast det och det lättade....
JAG ÄR REDO!
Igår kom Rebecca till mej en sväng, vi tittade på Idol och åt lite gotta, det var mysigt..
Medan jag vilade ett tag nu på eftermiddagen lagade sambon middag..
Nu ska jag se idol och bara vara ...
Imorgon blir det Dynamic kl 08.00
PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Idol är ju så bra! =)
Vad gott det såg ut på bordet då mums mums

Ha en trevlig helg gumman
Kramar

Caroline sa...

Haha! Hoppas du överlever Dynamic:en...

Själv lämnade jag WO!

Puss och kärlek!

Angeslick sa...

Tusen tack =)
Jag försöker oxå att hänga med så gott de går i Idol men de är svårt när man har mycket annat för sej! Missade vem som åkte igår för att jag var på bio =/

Ni såg ut att ha haft en fin mysig middag iaf =) Såg riktigt mumma ut =)

Ha en fortsatt trevlig helg!!
Puss å kramizzar