fredag 17 oktober 2008

Gullhjärtat

Spagetti time med Elize

*Slurp*

Gullhjärtat tog på sej denna jul-dress och posade för mej

Idag har vart en kanon dag, mitt mående har varit på topp hela dagen, skolarbetet belv vi klara med idag, imorgon är en ledig dag!
Så efter skolan cyklade jag hem till min lillebrors familj och hälsade på, blev bjuden på middag och spexade loss med Elize och spagetti;-)
Lekte med hennes barbies, dansade och stojade!
Hon är underbar denna Elize, precis fyllda tre år och pratar en massa, så kul att höra henne uttrycka sej så väl!
Senare mot kvällen kom Becca förbi oss en sväng och jag drog senare ner till min nattliga granne och kollade på en rulle med henne!
Nu ska jag kolla efter tatueringar!
Natti Natti

3 kommentarer:

Caroline sa...

Men du... Tur att du blev bjuden på mat, eftersom imorgon blir det du som får stå vid spisen när jag och L invaderar lägenheten!

Haha! Vi kommer att sitta som fågelungar vid matbordet!

Jag längtar...

LaZandrita sa...

Hon e för söt och hon kommer att bli farlig när hon blir äldre, hon kommer att ta över med PCs alla andra döttrar...Den som överlever får skåda! Du hade älskat att vart med mig igår... Ha det så mysigt ikväll, själv så ska jag försöka att ha lite kvalitets tid med P, det var allt för länge sen!

Skönt att höra att du mår bra gumsan, det e du värd. Snakkes i kväll eller i morgon!! Ta hand om fågelungarna... Love u!

Anonym sa...

Vilket charmtroll! Så fin =)Kul att kunna umgås me sina syskons barn! Min syster flytter hem i slutet av månaden så jag ska med få följa min systerdotters utveckling =)