tisdag 14 oktober 2008

Gävle Dala:-)


Hahaha idag när jag och en klasspolare gick på stan i Falun, blev vi stoppade av Tv Gävle Dala och mannen som stod där stoppade MEJ och ville ställa några frågor om kärlek... I samband med att en föreläsare skulle komma till staden och prata om kärlek....

Han frågade mej Vad händer med hjärnan när man blir kär? Vad händer med kroppen när man blir kär?

Mina svar: Man känner lycka och blir lycklig. Man känner pirr i hela kroppen...

Inte vet jag vad som händer med hjärnan när detta sker, men jag skulle ha sagt att man producerar mer serotonin kanske....?

Undra om jag kom med i TV?

3 kommentarer:

Angeslick sa...

Jag gillar oxå den mannen =) Nog många flickor som gör de! Längtar verkligen till Prison Break drar igång igen! =)

Vem vet då kanske man ser dej i rutan snart oxå =)

Kraamizzar

Anonym sa...

Hihi en pussycat med i tvn =)

Caroline sa...

Haha! Men dra åt helvete... Tänk om dom hade ställt dom frågona till mig!

Då skulle dom nog ha fått de krokigaste svar dom någonsin hört!

Kärlek?! VAAA?!