fredag 18 juli 2008

Vi ska ta en tripp!

Vaknade idag samma tid som vanligt, sent... Men jag kunde inte sova inatt, från sängen hoppade jag ner på en madrass på golvet, från den vidare till soffan och där slog jag upp mina gröna 11.45 idag! Men vaddå jag e ju ledig:-)

Iallafall åkte jag och the man ner på stan, vi bokade en resa till Tallin nästa fredag, med två hotellnätter och hela faderullan.. Ska bli mysigt och avkopplande!

Filmen vi såg inatt Apocalypto var helt jävla suverän, jag grät och bet på fingrarna på samma gång.... En film ni bör se!

Nu tänkte vi se en annan film, The happening, men först ska jag ta mej en kopp grönt te, jag e beroende av det, och en cigg på ballen. Peace And Love! Natti Natti

2 kommentarer:

LaZandrita sa...

Tallin? Gud va kul. Jag o mannen har oxå funtat på att dra dit nån gång, jag tror att det e mysigt där och billigt =)

Såna där filmer hatar jag med mannen gillar såna, kanske nåt för han.

Puss!

Anonym sa...

Den är läskig tycker jag. Filmen alltså. Tallin va mysigt!

Pusss