fredag 25 juli 2008

Going to Tallin

Idag vakande vi tidigt eftersom solen var het och stranden väntade oss, vi åkte till Sandbankarna och gassade sol och hade det trevligt med våra vänner. Vi kom hem här vis sextiden och käkade middag sen städade jag. Mannens mamma och småbröder kom på besök en sväng. Nu på kvällen har vi packat våra grejer för imorgon beger vi oss till Tallin. Vi ska njuta av att bara strosa omkring, äta gott och umgås med varandra i en annan del av världen, även om det inte är världslångt borta!


Men skönt ska det bli! Så nu kommer jag ej att blogga va mej på några dagar! men jag e snart tebax och berättar om vår lilla tur! Tills dess ha det gott och var rädda om er!


All kärlek!
ChiLeNiTa

4 kommentarer:

LaZandrita sa...

Ha det såååå mysigt och mycket amore i Tallin! Kramar från mig å Carro (glöm inte att fota!)

Anonym sa...

Vad skönt det lät Karem! Skönt att komma bort lite från vardagen, ni får det nog jättemysigt =)
Kram

Kroppsligt Välbefinnande sa...

hoppas att ni får det myyyyysigt! Jag är i gävle nu och saknar er

pussssssssssssssssss

La Linda Love sa...

ring så fort du kommer hem gumman, hoppas ni har de underbart. de vet jag att ni har de är en mysig stad de där! puss