torsdag 17 juli 2008

Dödens

Vaknade 07.00 imorse eftersom vi skulle dra till Stockholm för att hjälpa
en vän, fem brudar i en risig jävla minibuss som var rätt så pigga just då, allt
gick iallafall som det skulle, allt är löst och hon är välbehållen lill gumsan!
Tycker hon var otroligt stark som fixade det här! När vi hade fixat det vi


skulle drog vi till Kista-gallerian och käkade lite turkiskmat sen kika vi lite


i affärer. Jag shoppade lite sånt basic som man alltid behöver, ett linne, en
topp och en kofta, jag e en koft-tjej:-)


På väg hem fick jag och S ett skrattanfall, vi garva åt allt, skit barnsliga var vi men ack så kul det var att skratta åt sin totala trötthet... Det behövdes tror jag efter spänningen med allt....



Jag var astrött när jag kom hem men fastnade vid datan och glömde att både tvätta och vila, men vid 19tiden deckade jag i soffan, jag drömde en massa grejer som ja inte minns, vilket betyder att jag var grymt trött och sov djupt...




Nu strax ska jag och mannen se på en rulle vi ska se Apocalypto, hört att den ska va grym!



Så nu stänger jag min butik och hasar mej ut till soffan!




Sleep well!




Pöss Love


1 kommentar:

LaZandrita sa...

Gumman, du måste lägga upp bilder på bloggen på dina inköp!! Snart ses vi baby, pöss! Då blir det "Sex and the Karlholm" fest...haha