fredag 11 juli 2008

Stressig dag, men snart kan jag andas ut...

Inhandlade lite smått & gott på stan;-)

Jag vaknade tidigt idag, med tanke på att jag satt här halva natten och uggla. Traskade ner på stan och mötte upp Linda, Andrea och Jennie. Vi satte oss på Mingel & Bar och tog en lättare lunch...

Lunchen slutade med att jag fick magknip och kände mej grymt stressad inombords, ännu har det inte släppt, jag hoppas det släpper innan kvällen är slut, annars drar jag ner mina persienner, stänger av luren och kryper ner till kojs och slutar existera för en tid...

Saker och ting händer omkring en, både roliga och tråkiga och detta tar kraften ur en för stunden.. Nu ikväll ska vi bara vara hemma och ta det lungt, mannen får besök av en vän, vi ska tillaga Tacos.. mums;-)

Hörs senare!

Besito

1 kommentar:

LaZandrita sa...

Gud, jag döööör...jag M Å S T E ha örhängena!!! Får köpa dem i morgon om det finns tid i mitt liv för det ;)

Låt inte de tråkiga sakerna suga ur musten på dej, det är du inte värd!