torsdag 17 juli 2008

Stockholm imorgon



Idag var jag och mannen ut till sandbankarna och gassade lite sol, man lär ju som sagt passa på när den väl kommer fram. Man har ju en lång vinter bakom sin rygg som ivrigt väntar:-(
Sitter här i natten som vanligt och lyssnar på gamla godingar som Mariah Carey och Tupac jag lövar dom båda två! Vill man ha nostalgitrippar så dunkar man på Tupac, och vill man höra lite smarrig smörig gegga drar man på Mariah.. That´s the way!
Zandra sitter på msn och skickar roliga kommentarer till mej så jag dör av garv, den bruden kan man alltid skratta med! Love U gums!

Iallafall dagen har vart ok, suttit i mobben en jäkla massa, fan tänk om man får en mobil-tumör.. öhh knas.. Fan jag dansade bort mitt alldeles nya headset i lördags på hippan!
:-(
Shit klockan tickar vidare, karln sitter som ett ufo helt inne i tvspel och jag måste försöka nanna, ska till Stockholm imorgon bitti, blir hämtad av brudarna kl 08.00 för ett uppdrag!

Nää nu säger jag nattinatti!


4 U Zandra

Puz på er!




2 kommentarer:

LaZandrita sa...

Riskorns garv och en stendöd N....
Ibland garvar jag åt mig själv för jag e så paj bananas i skallen!
Fan va det regnar här nu, det började NU att spöregna...SNark!
Er uppdrag....det låter som om ni e Charlies Änglar...haha! Bra gjort i alla fall brudar och ni klarade ju uppdraget oxå ;)
Luv u 2 Chilenita!
/Zandrita

LaZandrita sa...

DMX är ju så jävla porrig och hans röst e sååååååååååå najs!