söndag 20 juli 2008

Mys Pys...

Ja det ska vi ha här hemma, ikväll har vi mannens lillebror här hemma hos oss, han ska sova borta helt ensam för första gången. Vi har laddat upp med chips, glass, godis och choklad, bara för honom...
Sen ska vi se på Kung Fu Panda tillsammans som han har fått önska!

På tisdag ska vi ha den andre lillebrodern här och göra detsamma med honom! Mys Pysa...

Imorgon ska jag och några bruttor åka och ha Sex and the Karlholm;-) Ska bli skit kul, vi ska snacka, skratta, dricka vin, grilla och knäppa en massa foton! Girl Power afton!

Tills dess får ni ha en bra fortsatt kväll, här ska mysas i all ära:-)

All my love
ChileNita



2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä fan va mysigt!
Fusk.. jag vill ju vara med :)) Hoppas det går bra med lill grabben... Joel myser kan jag tänka mig nu när ni styrt upp det så bra för honom. Hoppas jag kan komma och hälsa på nästa helg för nu saknar jag la familja för mycket.

Ta hand om dig gumman, jag saknar dig också.. pussa både lille bror och store bror från mig. Saknar er och framförallt det goda skrattet.

Pusss

LaZandrita sa...

Hoppa ni har det mysigt ikväll och att du vilar upp dig för i morgon blir det pådrag i Sex and the Karlholm!