fredag 11 juli 2008

En ny blogg

Jag har valt av stänga ner min gamla blogg (men jag kommer ändå smyga dit och kolla in mina favoriter) och istället starta om på nytt här, jag har vänner på denna blogg vilket gör det hela roligare, dessutom kommer jag inte att vara anonym på min nya blogg:-D

Så jag har typ fastnat på denna sida nu och hållt på med alla dessa inställningar som man alltid fattar noll av innan dom lixom förstås på. Men det kommer att gå på räls snart, jag hoppas kunna dela med mej av något till er, och ni till mej.... men nu ska jag ta min nattcigg sen försöka sussa, ska träffa min lovegirl imorn på staden...

Puz och gonatt!

2 kommentarer:

LaZandrita sa...

Gud va kul, jag skall troget följa din blogg såklart! Lova att uppdatera bloggen ofta...

Anonym sa...

brownbeauty;-) japp jag ska uppdatera den så ofta jag kan...