måndag 29 december 2008

Slapp dag!

Jag & Carro på Flanörs fik

Me

Dessa dagar då jag vart ledig har jag sovit som aldrig förr, det har vart sena nätter och jag har sovit som senast till 16.00 dagen därpå!
Helt sjukt- men skönt!
Inatt lade jag mej 04.30 och hade skit svårt att sova bara vred och vände mej tills Rebecca som fick vara min väckarklocka ringde mej strax före tio, hon kom hit och vi åt en frulle ihop. Sen gick jag o solade, duschade sen kom Carro.
Såklart så satte vi oss på Flanör och snackade skit, humöret va inte på topp men efter maten vaknade vi till, Linda kände dåliga energier från både höger o vänster!
Sedan gjorde vi stan en snabbis sen hem till mysisarna!
Nu blir det bara soffläge och softa all night long!
Love!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hola guapa!
Läste din kommentar på min blogg. Jag är julledig nu och singel men jävligt glad. (jag var tvungen att dumpa honom eftersom han gick mig på nerverna).
Nu fattar jag att du går en KY fast exakt vad har jag ingen aning. Huvudsaken är att du trivs iaf. Själv ska jag både plugga och jobba nästa termin.

Cuidate y feliz año nuevo!!!
LeahAnne

LaZandrita sa...

Snygg jacka du har chilenita! Jamen hela du e ju fin och den där Carro e ju underbar hon med! Skicka in henne i solariumet oxå ;) Puss på da!