söndag 21 december 2008

30års fest arrangerad av mina vänner! Bara för mej!


Min super roliga 30-års fest som mina underbara vänner uppvaktade mej med!



Kvällen staratde på Mexicanska med middag och present....



Vidare gick vi till Brända Bocken och möblerade om stället så att det passade vårt gäng!
Där partajades det i allra högsta grad med drinkar och shots!
Vidare drog vi till Slicken där vi hade en jäkla kul avslutning på kvällen... Hehe
Tack för en underbar kväll mina vänner, ni är underbara, helt oslagbara! Älskar er till universum!
PUSS

5 kommentarer:

LaZandrita sa...

UNDERBARA BILDER på UNDERBARA MÄNNISKOR, du e en 30-åring med stil å klass! Keep it real..

Angeslick sa...

Grejen var väl den att vi ville ha olika saker i livet.
Jag vill ha ett gemensamt liv med den jag älskar men även ett eget liv där jag har vänner, intressen och sociala tillställningar. Han var mer inne på enbart familje livet och inte ha med vännerna så mycket i bilden som jag ville ha, men för mig är även mina vänner min familj oxå =)

Men när vi haft de bra tillsammans så har de vart helt jäkla underbart så jag ångrar absolut inte tiden med Lars, jag är tacksam att jag fått ta del så länge de gick =)
Jag hoppas han finner den han söker och att även jag gör de tids nog =)

Tack för din omtanke =)Och hoppas du hade en toppen fin Födelsedag!!
God Jul!!
Kraamizzar

Caroline sa...

Herregud, gumman!

Dra åt helvete, vilken jävla fest... Denna kväll kommer jag minnas så länge jag lever!

Mohahahaha...

Puss på dig, älskling!

Anonym sa...

vilken piip bild haha,,me LIKE carlsberg :P..

Tack igen för en asnice kväll :)
Puss Puss

Singelpappan sa...

STORT GRATTIS

i efterskott!

Vilken härlig fest du verkar ha haft! :-)

Kramar...