lördag 13 december 2008

Lucia party!

Japp ikväll blir det en liten fest med grymma brudar, sen blir det såklart utgång och en massa skratt och en jävla massa skoj! Kan det bli bättre! Igår blev en lång dag, vaknade vid 7.00 och stampade iväg till brors dotters lucia-firande på dagis, sen hem och duscha och vidare ner på stan me brudarna där vi häckade i timmar på Flanör´s fik! Kvällen slutade med Idol-final mat och godis i min soffa! Det blev även djupa samtal om livet och Ris a la Malta! Hahahaha;-)

Slutade med att jag bäddade ner Carro i soffan och jag somnade som en baby!

Sååååå nu e jag ready för partaj med mina girlz!

Återkommer med partybilder!!!!

Pöss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni hade skitkul! =)

LaZandrita sa...

Fy fan va jag ville vara där med er! Själv har jag legat i sängen hela helgen och mått skit, inte fått i mig mat och sånt... Väntar på era partybilder så kanske jag mår lite bättre!!! Saknar er så innåt helvete... Puss