tisdag 2 december 2008

Det bästa på tisdagar!


Jag ser framemot varje tisdag kl 21.00, det är då jag bänkar mej framför tv:n för att se dessa desperata hemmafruar, dom e asgrymma, snygga, roliga, galna, känsliga och klockrena på alla vis!
För övrigt är jag tom på allt annat, skolan tar sin tid, vi är mitt inne i en process med klassen som är givande på alla sätt och vis!
Jag e fysiskt utmattad och har ingen större ork till annat än att lata mej när jag e ledig!
Mörkret gör ingen större nytta i mitt liv heller!




5 kommentarer:

Caroline sa...

Haha! Men du...

Förstår du när serien "Desperate Pussycats" börjar sändas då...

HAHA! Shit, pommes frite!

Love you, baby!

Gatans Garderob sa...

ååååå min älskling, jag förstår hur du har de nu...dax för PC-mys snart! puss på dig min snäcka..

Gatans Garderob sa...

ojdå, va visst inloggad här....ja men du vet ju hur yr jag är...hahahaa, pus igen då!

Gatans Garderob sa...

tja chile.. kram på dig nu ska du följa bästa bloggen i stan, gatans garderob punkt26

Gatans Garderob sa...

Desperata pussycats suger...
desperata kärringar duger
desperata miamojsan ljuger
dödscoola jake the snake e tungast!!!