söndag 7 december 2008

Lördags party me mina homegirlz

Jag på donken

Haha undrar vad jag blundar för och undrar vad han kollar in utan min vetskap?!

Vid baren tokar vi oss ;-)

Jag och mina kärlekar

Emmelie och världens bästa Carro

Kvällen startade på Bocken sedan drog vi oss vidare till slicken, som alltid har vi kul tillsammans det blev både det ena skrattet efter det andra!
Bilder togs tamejfan hela kvällen och i alla positioner, tur att man har egna paparazziz med sej!
Älskar er mina tjejer, utan er suger livet!
Jag har alltid så jävla kul med er!
Tack för att ni finns i mitt liv!
Love U

6 kommentarer:

Caroline sa...

Älskling...

Blev rörd av dina ord!

Puss till dig!

La Linda Love sa...

jjjjjjaaaaaa, älskar er alla till rymden och tillbaka...tack för i helgen....

LaZandrita sa...

UNDERBAR KVÄLL! Vill oxå va där jue..

LaZandrita sa...

BTW, du e ju alltid jätte fin och första bilden ser du ut som en star!!

Anonym sa...

Hålla pussycat!

Nä fan jag måste hoppa över fredag, det suger jag vet!! Men jag är fattigare än en kyrkråtta så jag kommer med nästa gång istället...

Fina kort!! Skitsnygg klänning, va snyggt den satt på dig!

Besitos

Anonym sa...

Så härliga bilder... :-)

Har min avskedsshow på min blogg ikväll mellan nio och tio...

Kram