fredag 19 december 2008

30ÅR- Shit va tiden går....

Japp jag blev 30år i måndags och blev då firad av min sambo och hans mor och bröder,men idag kom familjen och firade mej, här hade jag bakat manjar-tårta, kladdkaka med vitchoklad och annat smått och gott... En trevlig kväll!
Jag fick såklart ihop endel pengar i present som jag ska lägga på mitt körkort som jag vill ta inom snar tid! Mycket tacksam över era presenter blev jag! TACK!
Mamma & pappa hade sänt mej ett blomogram i måndags som på nå jävla konstigt vis hade yrats bort, men idag kom det till mej efter många tjat från både mej och mamma. Kan dock inte rekomendera den blomsterhandlaren till nån som vill sända blomogram i tid!

Nu är kvällen här och mina ögon är trötta, jag har suttit hela dagen i telefon och ringt runt och sökt en LIA, om jag har tur kanske jag får vara på ett ställe i Skutskär, men det får jag veta den 13 januari, dock känns det mindre kul att det ska ta sån tid innan jag får veta!

Nu ska jag se på TV ett tag till sen ska jag nanna sött!

Tack för uppskattade presenter!

2 kommentarer:

Caroline sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Caroline sa...

Vad härligt med familjemys!

Och den där jävla blomsteraffären lär vi ju ta tag i... Brevbomb, kanske?

Och ja, det var jag som raderade föregående inlägg!

Gjorde en felstavning och det skulle jag INTE kunna leva med...

Puss, älskling!