måndag 10 november 2008

Yo

Yo yo yo !! Nu äre karems klass kompis och vapendragare (chrille)som skriver i kanske sveriges bästa blogg vi lyssnar på hiphop (ying yang twins) och planerar våran festdag på onsdag samt utlandsresa till thailand i vinter och vi ska åka dit i mitt (chrilles) privat jet. Om nån mer är sugen på följa med så kan ni skicka ett personligt brev som beskriver er själva och eran livssituation just nu så kan vi överväga om ni skulle passa in bland oss andra som ska på resan ! Tack på förhand OSA senast fredag over and out / chrille

3 kommentarer:

Caroline sa...

CHRILLE!

En sak ska du ha klart för dig...

Och det är att jag SKA med till Thailand! Lovar att jag inte kommer göra dig besviken...

Istället för ett brev, så bifogar jag min blogg-adress...

Där finns ALLT som du behöver veta!

http://www.crazy-caroline.blogspot.com/

LaZandrita sa...

CHRILLE, en ska ska du ha JÄVLIGT klart för dej och det är att man skall inte skilja en PUSSYCAT från sina PUSSYCATZ, så med finare ord så skall Chilenita åka någonstans så följer hennes PC Ladies me!

Bra att du lyssnar på hiphop...JAG ÄÄÄÄÄR HIPHOP!

Och allt du behöver veta finns på min blogg: www.lazandrita.blogspot.com

/Pimp Mama...även ordförande i BWA...BITCHES WITH ATTITUDE!!!

La Linda Love sa...

Chrille is in tha houze!!!!!!!!!!