söndag 9 november 2008

En lugn helg...

Mami och Elize degar som hon säger...

Linda

Jag och Carro

Min helg har varit lugn, jag skulle ha tatuerat mej i fredags men det blidde inget av det, och det var jag inte särskilt glad över...
Jag mötte upp Carro och hennes vän på Java och tog en fika, Linda studsade in där lite senare, som vanligt var det ett ståhej vid bordet.
På kvällen var jag bara hemma och softade ner, Rebecca kom till oss och stimmade lite innan vi sa godnatt!
Lördagen var vi samlade ute hos min mami och papi för att äta middag ihop och fira fars-dag, en trevlig dag och totalt proppmätt:-)
På kvällen studsade Carro in här med Harley och puffen och här blev det bara ännu en soft kväll!
Jag somande vid 01.00
Helgen var så skön och avslappnad!
Imorgon e det skola, längtar efter min basgrupp faktiskt, vi har jävligt skoj ihop!
Natti Natti sweeties!

2 kommentarer:

Caroline sa...

Ja, den där jävla Puffen som man får släpa med sig överallt...

Puff, Puff, PASS!

Haha! Men nu återgår livet till det normala igen, då hunden är återlämnad till sin rätta ägare!

LaZandrita sa...

Ååååh, lugn o skön helg! Och inte en dag för sent att du bloggade :)
Vi måste mysa/röja snart igen eller vad säger du?