söndag 2 november 2008

Förfesten med några pussyz!

Jag hemma hos Linethe

Jag och Rebecca

Rebecca

Linethe

Linda och Helena

Ja det blev ju pussyfest i fredags men tyvärr var inte alla med och dom fattades oss!
Iallfall blev vi några brudar hemma hos Linethe som drack lite vin, skrattade och tjoade innan vi skulle möta upp den andra ligan på hotellet för att sedan traska vidare till Slicken för en gemensam middag och gott dricka!
Middagen var trevlig!
Resten av kvällen var på undervåningen och där röjdes det för fulla halsar, herregud vikken kväll det blev!
Tyvärr fotade jag inget ute på krogen, men jag kan lova er att det finns tillräckligt med foton på oss! Det var inte bara en camera på vift i fredags!
Ni kan se övriga bloggar!
En kanon kväll med mina homegirlz!
Love U all!


5 kommentarer:

Caroline sa...

Underbar kväll, med underbara galningar...

Vad vore livet utan Pussycats?!

Haha! HERREGUD...

LaZandrita sa...

PC Chilenita, du e grym!

Anonym sa...

Vilfa fina bilder!! =) Jag håller med Carro vad vore livet utan pussycats?

Anonym sa...

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.
Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.


Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.

http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html


Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.


Peter PC Carlsson
http://enbart.blogg.se

Törnrosa sa...

Hej gummsan..

Hoppas du haft en mysig helg, jag fattar inte, jag e fasen en jojjo. jag kan gå ner 5kilo på en vecka o veckan därpå gå upp 5kilo. jag ska också börja med prommisar, dom e ju de bästa...

ha det gött i kväll

puss