söndag 23 november 2008

Lips Lips Lips Lips:-)

Har sovit som e baby hela helgen, verkligen sovit ut och bara njutit av det! Maria kom till mej igår det va mysigt att få vara med henne till sent in på natten!
Frågan är om jag kan somna ikväll? Imorgon är det nämligen skola igen...Och min kl kommer sjunga ut 06.00!
Vädret suger hårt, det e massa snö och vidrigt kallt!
Men e det vinter så e det vinter!
Imorgon kl 18.15 ska jag iallafall till Danielle och fylla mina läppar, längtar dit NU!!!
Vi får hoppas att det blir fylliga och fina så som jag vill ha dem! Tycker det e så snyggt o porrigt med fylliga läppar!
(Inte överdrivet)


Så nu ska jag föna mitt hår sedan studsa ner i min skööööna säng!
Natti Natti Lovers!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooohh du måste sätta ut bild på resultatet.
Ja fan vad kallt det är ute alltså man håller ju på fryser ihjäl!

LaZandrita sa...

Fy fan vilka snygga läppar! Big lipz is the SHIIIET! Galet snyggt...