fredag 21 november 2008

Från Java till Mingel

Carro & David

David


Carro & David Jag & Carro

Lill-Katten avslagen efter Davids oz...

Som ni sett har jag varit borta härifrån och det har berott på att jag haft mycket med skolan och dessutom varit i Eskilstuna på seminarium i 2 dagar!
Kom hem i Onsdags kväll och va döds trött, hängde ut me min granne och deckade i hennes soffa!
Torsdagen mötte jag upp min homegirls på kliniken, sen traska jag och Carro ner på java med sällskap av världens bästa David!
Från Java till Mingel där även Davids bror Samuel dök upp och tjoade loss en sväng!
Trött och seg beslutade jag och Carro oss för att traska hem, jag inser kl 22.05 att jag glömt att köpa cigg och inget nära mej var öppet, så jag traskade upp till Sörby och ringde Carro för sällskap i luren som visst hade stoppat tandskenan i munnen o bäddat ner sej!
Hon studsade upp och jag dundrade in hos henne och fastande där till 04.00!
En niiiice kväll med våran Carro!
På natten kom David förbi och ozzzade ner hela lyan så både jag, Carro och Lill-Katten storknade!

4 kommentarer:

Caroline sa...

Hahahaha! Vänta...

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!

Hade inte riktigt skrattat klart...

Min älskade galning, vilket tok det blev!

Puss, hjärtat!

Anonym sa...

hihi plastskenan? hihi
Jobbigt att behöva gå så långt!

Fina bilder gumman

Kramen

LaZandrita sa...

Vem e David och vad fan va det som ozzzzzade i Carros lägenhet?

Chilenita sa...

Brownbeauty:
David e en vän till carro som jag o linda lärt känna via henne, en underbar kille!

hahah det var alkoholen som ozzade:-/