torsdag 13 november 2008

Party me my class

*Henke*

*Jag och Sandra i fotosession på balkongen*

*Linda och Henke*

*Theo och hans Malin*

*Me och Sandra*

*Chrille, Lotta och Jag*

Igår träffades vi några från klassen och partajade loss hemme hos Theo, innan det var jag och Sandra hembjudna till Totten för käk och styling!
Väl framme hos Theo drack vi gott, hängde ut, drog tarot-kort, fotade och hade det jävligt nice med varandra!
Jag hade med mej en flaska röd-tjut och det gick lite väl snabbt att dricka den flarran för mej för vips så susa det till i hjärnkontoret, enda lösningen var att traska inpå toa!
På väg till krogen kände jag mej mkt bättre, vi va på Harry´s och stojade loss en massa!
Nöjd fullt ut blev jag när Dj´n blev tillsagd av mej och Sandra att spela Rnb!
Kvällen blev trevlig och kl 00:50 hade Chrille bråttom att skjutsa hem mej och Sandra till Hosjö
DÅ VILLE JAG HA MAT I MIN TOMMA MAGE!
Men Chrille hade ju som sagt bråttom, och utan blev jag!
Väl där kastade vi av oss kläderna, klättrade upp till kojs och tvärdeckade!
Morgonen idag var en mardröm utan dess like, men den behåller jag för mej själv!
Peace Out!
Tack underbara klassisar för gårdagen,kvällen och natten!
LovE

2 kommentarer:

Anonym sa...

fantastiskt, detta måste göras om.
jag ska lägga ut mina få bilder nu jag.
checka out!
http://sandromeda.bilddagboken.se

LaZandrita sa...

haha, klocktrent! Kom hit så ska jag fylla dej med mojitos :)
Miss u alltid!