torsdag 8 januari 2009

Tjiiii fick jag!

Ja inte fick jag köra på med min träning så som jag hade planerat, för jag blev sjuk och e fortfarande sjuk, men efter denna feberyra och snuva så ska det köras på! Känns värdelöst att bli sjuk när man började skolan igår efter tre veckors lov, men jag var där med min kropp igår och närvarade. Idag stannade jag dock hemma för att kurera mej!

Fick en fiiin bild på mej och underbara Carro igår!

Resten av den sena eftermiddagen och kvällen blir det soffläge för min del!
Pöss

3 kommentarer:

Caroline sa...

Haha! Grymt fin bild!

Nu jävlar ska jag tillbaks till Blogg-världen...

Största pussen!

Singelpappan sa...

Hoppas att du blir frisk snart. Nu är det ju mycket aktiviteter på gång. Då har man väl inte tid med sånt? :-)

kram

LaZandrita sa...

Fina ni! Alltid saknade! Det blir nya tag med träningen nästa vecka och då sätter även LaZandrita igång med motionen...