söndag 4 januari 2009

Allt annat som inte är mitt kan dra dit pepparn växer!

Imorgon är det dags för att låta träningen träda in i mitt liv igen, jag startar på gymet kl 09.00, jag ser verkligen fram emot det!
Detta år ska jag vara mer beslutsam i det som är viktigt för mej,detta år ska jag ge det mesta till mej själv i första hand!
Allt annat som inte är mitt kan dra dit pepparn växer!


Imorn ska jag vakna tidigt, besöka tandläkaren, gymma och njuta av sista dagen som ledig! På onsdag börjar skolan igen och jag längtar mycket efter min klass!!

Shooooot!

4 kommentarer:

La Linda Love sa...

härligt älskling, och tack för att du finns i mitt liv, du betyder allt för mig och älskar dig till rymden...och tillbaka..

Anonym sa...

Vad härligt peppad du är då! Skitbra! Min motivation är istället helt borta =O

Singelpappan sa...

Så härligt!

Kör hårt, jag vet att du kan! :-)

LaZandrita sa...

Darling, du e inte ensam! Nästa vecka börjar mitt träninsschema OCH jag har tvingat P att skriva ett kostschema & träninsschema till mig och min chef eftersom vi skall gymma ihop. Börjar även på kickboxning nästa vecka... SOm sagt, detta år skall jag göra allt för att se ut som 20 bast :)
Darling, ville bara säga att du e fin oavsett träning eller ej!!