måndag 12 januari 2009

Party...Igen.....

På med luvan eftersom man var jagad...

Jag och min allra första vän som jag fick när jag kom till Sverige Maria

Jag och Limpan

Sötaste Carro

Sockertoppen Rebecca

Ja i lördags bestämde vi oss för att sätta oss och bara chilla på Interpool, men som sagt efter några glas började det pirra i både mina och Linethes ben och suget av att dansa tog över!
Så vi klackade ner till slicken där det röjdes för fulla muggar!
Jag träffade endel roliga gamla vänner som jag snackade gamla minnen med!
Jag stojade omkring lite här o där!
Kvällen var skiiit kul som alltid tillsammans med mina vänner!
Det slår aldrig fel!!!
Natten avslutades på MAX sen nannade jag sött!
Tack för en kanon kväll mina älskade vänner!
Ni är Bäst och jag är lycklig över att ha er i mitt LIV!
PUSS

7 kommentarer:

Caroline sa...

Ja, era ben var som små "trumpinnar", när vi var på väg ner till Slick City!

Haha! Herregud!

Tack för att du finns, gumman!

Singelpappan sa...

Alltid lika kul och kolla dina fina bilder och läsa vad du har för dig... :-)

LaZandrita sa...

MEN HALLÅ SOCIA, va snygg du va på bilderna!

Anonym sa...

Ibland så är dom spontana utgångarna som blir roligast =)

LaZandrita sa...

Nu e det fan dax att uppdatera bloggen Chilenita!

Marajsan sa...

Klart jag sett korten.. vilka beautys :).. dags att uppdatera tycker jag..
Kram kram

Anonym sa...

gumman nu var det länge sen du skrev några rader!