fredag 23 januari 2009

Jag vet....

Jag i min 80-tals outfit
Vad tycks???

Jag vet att jag INTE uppdaterat bloggen på mycket länge men det har haft sina orsaker.
Men jag kommer tebax och det är det viktigaste!
Iallafall hämtade Linda upp mej på vägen idag och vi tog en fika, det var mysigt att få ha lite tid med henne eftersom vi knappt hinner ses numera, båda har fullt upp med skola och annat!
Vi tog en genomgång av Gina och där fann jag faktiskt det jag ska ha på mej på Zandras 30-års fest som är i Stockholm nästa lördag och då temat är 80-90-tal.
Jag har hittat mina kläder och det är jag glad över, men det fattas fortfarande detaljer;-)
Det ska bli så kul!!!!

Annars idag har jag hängt med min sockertopp Rebecca och Elize och vänner till dem under förmiddagen, bara tagit det lungt hemma under kvällen och fortsätter med det!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snygg du var Karem!! Skitsnygg klänning verkligen! Jag vill också till Zandras fest =( Men jag har inte råd. Ni får röja och dansa och supa för mig med. Fyfan vad roligt ni ska ha det!

Kram

Angeslick sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Angeslick sa...

Jaa jag älskar lappar som man hittar här och där och jaa de är väldigt uppskattande =)

Hoppas du har en mysig helg hemma =)

Jag hade de kalas mysigt med mina girls!!!

Må gott!!
Puss å Kraam

P.S. Riktigt snygg klänning =)

Angeslick sa...

Jaa verkligen!!
Är den den filmen där Brittany murphy är med? Little black book? Eller är jag helt ute å cyklar nu? =)

Må gott!!
Puss å Kraam

Singelpappan sa...

Jättefin klänning! :-)

Hoppas att du får roligt på festen!

kram

LaZandrita sa...

Fy fan vilken toppen slampita 80-tals Outfit!

Caroline sa...

Haha! Gumman...

Så jävla rolig kommentar du dragit till med på min sida!

Satt och funderade på vilket ord det var som du bara hade ....?!

Kan det vara HETING! Haha!

Anonym sa...

klockrent! precis sådär var det jag tänkte mig.

kräms

Angeslick sa...

Jaaa nu har jag sett den och den var oxå super fin men jag gillade P.s. I love you lite lite mer =) Men super tack för tipset!!
Hoppas du haft en fin helg!!
Puss å kraam

La Linda Love sa...

PORR-SLYNA!!!

Anonym sa...

Hej!
Japps, jag bloggar... och du med! :) Allt är bra med mig. Är på praktik nu i 15 veckor, skönt med avbrott från skolan. Hur går det för dig med studierna? Urläcker klänning på snyggaste bruttan! :D
Puss & Kram

Anonym sa...

Snygging! =)