lördag 14 februari 2009

Utmanad av....

Marajsan har utamat mej i detta inlägg....

- Gå in där du har dina bilder
- Gå till sjätte mappen
- Välj den sjätte bilden
- Visa bilden på bloggen och skriv någonting om den
-Invitera sex nya att vara med på utmaningen
-Länka till dem och låt dom veta att dom är utmanade


Denna bild låg på sjätte plats i min mapp...
Den är tagen i somras..
Denna klänning bar jag när vi hade Karlholmsfesten i somras!
En sommar som var kanon och soligt härlig!!!

Jag utamanar!

La Zandrita
LalindaLove
Fake It Until You make It
Because I´m fabulous
Espiritu de vida- livet & Kärleken
Angelicious

5 kommentarer:

Caroline sa...

Men nu jävlar... En utmaning?!

Hmm... Nu har du bjudit upp till dans, min kära Vapendragare!

Men det jag INTE förstår är om du har drabbats av en akut minnesförlust! Haha!

Du vet ju EXAKT vart min dator är... Och det är inget jag vill bli påmind om!

Mina bilder, min dator, MITT LIV... Kom tillbaks till mig!

LaZandrita sa...

Men va faaaaaaaaaaaan, den där bilden va ju skit snygg! FUSK!
Okej jag skall kolla efter vad som döljer sig i min mapp..

Singelpappan sa...

Oj, ska kolla i mina mappar och se...

Gillar din bild!

(liksom din ordverifiering som jag måste fylla i för att publicera min kommentar- Ordet jag ska skriva är Dindic)

Ursäkta min fantasi...;-)

Angeslick sa...

Jag tog mig an utmaningen =)

Hoppas allt är fint med dej samt att du haft en mysig helg?! =)

Puss å kraam på're

Angeslick sa...

Joo här är de bara bra, har haft en lugn å skön helg! =)

Hoppas du är nöjjd med din oxå! =)

Puss å Kraam