onsdag 4 februari 2009

Jag längtar tok mycket!!!

Denna fina bild e knäppt i somras på väg till Tallin

Det finns stunder då jag kan tycka det är mysigt med mörker, blåst, regn och snö, men dessa stunder e få!
Jag är en sol tjej och jag njuter varje sekund av sommaren ska jag säga er, att vakna på morgonen och se solen skina in i sovrummet, höra fåglarna kvittra och veta att värmen väntar på mej det e fan det underbaratse att vakna till!
SÅ!
När tänker denna jävla snö smälta bort, isen smälta, gatorna börja torka, solen skina och fåglarna kvittra?
Jag e ärligt talat less på vinter!!!!!

Bilden e tagen från min ballkong en sen sommar kväll!
Så våren, titta fram snart så att man kan vakna varje morgon med ett leende och inre harmoni!

3 kommentarer:

Anonym sa...

MMMM håller faktiskt med dig vännen kram glenne

Caroline sa...

Älskling... Jag blev rörd av din kommentar på min sida!

Du är underbar, jag älskar dig till månen och tilbaks!

Vi ska fixa våra liv, TROTS trasiga familjer... Vi får backa upp varandra! Haha!

Massa kärlek och sluta jobba snart... Längtar ju efter DIG!

LaZandrita sa...

Fina bilder!
Ja men sol-älskare är vi nog allihopa..jag vill ha den där snygga sol-färg-lystern som man får när det är sommar =)
Piz darling!