söndag 5 april 2009

Ska försöka...

Ja det var inte igår jag var här och uppdaterade min sida, men det har inte funnits tid eller ork till det... Som många redan vet så har jag flyttat från sköna Söder till underbara Öster, det har nu gått en vecka sedan jag flyttat in... Tiden här fungerar bättre för varje dag! Tack och lov har jag haft min Carro här som ett otroligt stöd, tacksamhet till dej älskade vän i kilovis! Livet rullar väl på i sin takt som det bör göra, våren är här och många goda ting har skett, jag är tacksam till livet trots att jag genomgått en separation på bästa sätt.



Igår blev en härlig dag med goda vänner, skinande sol och grillning









5 kommentarer:

Caroline sa...

Gumman... Tack själv!

Jag hade inte fixat dom här senaste dagarna så bra, om jag inte hade varit "inneboende" hos dig...

Du är en stor trygghet i mitt liv!

Kärlek!

Carro sa...

Åh vilka fina bilder! Härligt det ser ut i solen. Gott med grillat

Urban sa...

Gott med lite vår! :)

LaZandrita sa...

Chilenita, du e en STARK och SJÄLVSTÄNDIG Qvinna. Så e det bara.
Bra att du och C stödjer varann och finns för varann under svårare tider. Kärlek & respekt till er!

Anonym sa...

Hola guapetona!

Har misstänkt att du inte har haft det så lätt. Du kommer att få det mycket bättre nu. Mas vale sola que mal acompañada som vi brukar säga. Jag har inte mått så himla bra heller men jag tar mig upp steg för steg.

Besitos // LeahAnne